PRZYŁAPANI NA CZYTANIU- KONKURS FOTOGRAFICZNY
Uwaga, ogłaszamy konkurs fotograficzny skierowany do uczniów naszej szkoły. Tematem ocenianych zdjęć będzie czytanie, a dokładniej osoba „przyłapana" na czytaniu. Fotografie należy dostarczyć w wersji elektronicznej do p. M.Świerczek lub p.E.Potok. Termin nadsyłania prac do dnia 05. 03. 2016 r.
Warunki konkursu:
-
W konkursie mogą uczestniczyć wszyscy uczniowie Zespołu Szkół w Zwierniku.
-
Tematyka zdjęć jest dowolna, każde musi jednak zawierać w sobie elementy, pozwalające na powiązanie go z tematyką książki i czytelnictwa.
-
Zgłoszenie prac na konkurs jest równoznaczne z oświadczeniem, iż osoba nadsyłająca: jest jej autorem oraz, że przysługuje mu pełnia praw do tej fotografii , a także, że prawa te nie są obciążone prawami osób trzecich. O ile na fotografii konkursowej znajduje się wizerunek człowieka, uczestnik przesyłając fotografię zapewnia, że osoba, która znajduje się na tej fotografii, wyraziła zgodę na nieodpłatną publikację.
-
Nadesłanie prac na konkurs oznacza akceptację jego warunków, wyrażonych w niniejszym regulaminie.
-
Prace konkursowe oceniane będą w jednej kategorii .
-
Najlepsze zostaną nagrodzone i umieszczone na stronie internetowej szkoły.
„Przyłapani na czytaniu" to polska edycja programu „Get Caught Reading" – kampanii prowadzonej w wielu krajach Unii Europejskiej. Jej zadaniem jest promowanie książek i czytelnictwa poprzez ogólnie dostępne media. Głównym pomysłodawcą programu jest Włoska Federacja Wydawców (Associazione Italiana Editori), w Polsce partnerem programu jest Polska Izba Książki. Kampania, do tej pory znana i popularna w USA, Kanadzie i Wielkiej Brytanii, przyjmuje założenie, że czytanie to przyjemność. Jej celem jest nakłonienie coraz szerszej rzeszy ludzi do częstszego sięgania po książkę. Projekt wspierają znane osobistości ze świata kultury, filmu i mediów. „Przyłapani na czytaniu” to także europejska inicjatywa, która chce promować czytelnictwo. Zasadą przyświecającą pomysłodawcom jest zwrócenie uwagi na zabawną stronę czytania.